Sunday, December 2, 2012

auuummm, harimau malaya

Alhamdulillah....rezeki kami berdua...terima kasih YA ALLAH

pg td bangun pukul 6.20 dan terus x blh tido smpai skrg...xthu la knp dgn mata aku ni..mcm previous entry jgk..aku ada mention psl mata ku yg kian sng dilelapkan di malam hari tapi susah untuk dilelapkan selepas berjaga subuh..betulla pintu rezeki terbuka diawal subuh...lg 1, kalo bgn subuh then terus pegi mandi boleh kuruskan badan dan menceriakan wajah..awet muda la sng cerita..ni nasihat mak aku la..dan ternyata mmg btl pn...korg bgn pukul brp? aku ni since berusia 25 tahun..asyik bgn awl je n lps subuh terus xlh tido..bila x blh tido, Allah telah bukakan pintu hatiku untuk buat perkara  yg berfaedah selain berada ditikar sejadah..antaranya la kan.....

  1. mendapat ilham perancangan untuk majlis kahwin aku nnt...hehehhehe [ bila aku nk kahwin ek? bila Allah temukan kita "khalifah" yg sesuai untuk kita...aku selalu berdoa yang aku adalah pemilik "tulang rusuk kiri" kepada Alee Rahman Mat Yasim..amin.doakan utk kami ye kwn2...] berbalik kpd ilham, pg smlm aku sketch keadaan beranda kt rmh aku nnt.aku nk konsep yg mcm mne bila da smpai masanye..bkn hiasa beranda je aku lukis..tp lakaran bilik pengantin, susun atur barang hantaran, kedudukan guest book dan juga dekorasi..cuma pelamin je aku x dpt buat sbb mmg nk tempah sbb ble pk nk buat sndri mcm costing jgk la..dapat save dlm 200 ke 300 pn ok jgk..hehhehehe so mlm mmg keje aku pk kn konsep wedding aku je..lg smlm adik aku bertunang dan berlangsung dgn lancar walaupun aku jauh disarawak... sebenarnya bile aku pk blik byk jgk yg aku kne buat untuk merealisasikan konsep yg aku nak..hehehhe..sume aku nk buat sndri ..sentuhan peribadi ni lbh diingati berbanding dengan org lain yg buat...ehhehehehe sory la pnjang sgt coretan aku ni..hehhehe..main tap je..sbb nk test skill menaip aku...ade peningkatan x? hehehhe 
erm..tuk wedding plan aku..aku cerita lain kali la yew...hehehhehe
so back to our entry la kan..kalo tgk tajuk mcm ade kaitan dgn bola..mmg ada kaitan pn..so smlm 1/12/12 indonesia lwn malaysia , 0-2 means malaysia menang la kan? so bile malaysia mng, ada 1 peluang utk aku kurangkn kos untuk majlis aku nnt iaitu kos utk buat kad kahwin...hehhehe..so ade 1 fb page ni kad-kadkahwin.com buat 1 entry, kalo malaysia mng lwn dgn indon dye akn bg diskaun kad yg murah tahap gaban jgk la dgn pakej2 la..so kad dgn harga RM0.19..kalo buat printing tuk 1000pcs baru RM190..gile kau kalo aku x rebut peluang ni? actually xde la bersungguh sgt nk grab peluang ni..sbb our date  masih lg lama..

so lps je game smlm aku guling2 dulu atas katil then terlelap..hehehhehe so bgn je pg td kul 6.20 terus xlh tido n aku buka fb..bile buka je fb, ..terus kuar HOME kn? so aku terus nmpk iklan ni


aku pn ape lg..trus la baca ape yg aku patut buat tuk dpt offer tu..sbb smlm sblum aku tido, dye ada post yg esk pg dye akan postkan ape yg patut buat tuk dpt offer nie..so aku pun follow la instruction dye tanpa byk soal..so lps je buat ape yg disuruh dengan "like", "share" and post "auuummm, harimau malaya" on their wall....terus aku dpt "like" dan "comment" dr kad-kadkahwin.com ni yang menyatakan 


so ape lg..terus pm n tnye mcm2 tp yg penting adalah validity dye smpai bile since our weds might be held on may 2013..so a very long period to go kan..so they said, validity till may 2013..means kalo aku tempah on march 2013 still valid la...hehhehhhe

thanx again kad-adkahwin.com for choosing me one of your customer with great offer....

bersyukur sgt sbb diberikan kesenangan..ye la..duit nk kahwin pn baru cukup2 makan je..kalo dpt cut cost mne yg patut Alhamdulillah....so ni la rezeki ku diawal pagi..hehhehee

so my dear boo, one of our "weds check list" have been done n checked ...hehhehe..so lets moving to others list..hehehhe


No comments: