Saturday, May 5, 2012

nostalgia kami berulang


petang yg dingin membuatkn aku melayan perasaan petang smbil ditemani http://seoul.fm/ [ alee: masih lg tido sbb dye keje shift mlm mlm ni] [sabor je la..]..bahagianya hidup...bukak external n tgk pic kenangan aku bersama alee waktu belajar..bahagianyer kami waktu tu dan sekarang kami lebih bahagia..perjalanan cinta kami amat sederhana..bermula dengan segala kekurangan sebagai seorang siswa n siswi..x percaya hubungan kami direstui-Nya hingga ke tahap ini..Alhamdulillah..aku bersyukur kehadrat Mu ya Allah..sbelum aku selongkar gmbar yg kenangan antara kami...

fikiran aku membawa aku ke satu sudut yang x penah kami dapat waktu belajar iaitu KENDERAAN..kami dari keluarga yg sederhana..dan public trans. la penghubung kami berdua untuk bersua..cakap je bus ape yg kami x pnh naik utk pergi ke satu destinasi yg kami inginkan..RAPID KL la trans. yg paling berjasa dlm hubungan kami..tanpa RAPID, x mungkin kami ke Port Dickson, JJ Balakong,One Utama, Mid Valley, Mines, utk kenal tempat tu..inginkan sesuatu yg baru/destinasi kami cuba sedaya upaya untuk sampai..x pnh terlintas perasaan menyesal/rugi dlm halatuju kami..kami sedar yg kami bergelar sebagai PENUNTUT UPM/UKM tp kami x pnh lupa kan tanggungjawab kami..Alhamdulillah..kami berjaya dengan apa usaha yang telah diberikan-Nya kepada kami...dan kami juga bersyukur yg kehidupan kami lebih selesa dengan rezeki yg diberikan oleh-Nya ke atas kami..perasaan syukur x pnh hilang dlm hidup kami..dri tahun 2006 hingga la March 2012.kami masih lg menggunakan PUBLIC TRANS. n hingga la sekarang Airasia/Mas penghubung aku untuk bersua dengan family n alee...skrg ble bjupe kami x perlu sewa kereta @ naik bus@teksi lg sbb alee da ada trans sendiri..x kisah sekecil mana pn trans. kami..kami bersyukur..

mcm menderita jgk perjalanan/destinasi cinta kami..kekurangan bukanlah satu halangan utk kami tdk keluar dr kwsn kami...skrg n akn dtg lbh byk pic yg akn kami capture utk simpanan kami...

2 3 hari ni aku kurang sihat sebab memikirkan hari bahagia kami yg bakal menjelma dlm 3 mggu dr skrg..MERISIK n BERTUNANG? wahh...buat aku nervous n bdn aku lemah..akhirnya aku demam..harap bila majlisnya tiba bdn aku sihat n semoga semuanya berjalan dengan lancar..aku x terpnh terfikir yg aku bakal bertunang..sbb dlm sepanjang hidup aku, belajar n kerjaya amat penting dlm hidup aku..ingt lg waktu aku skolah menengah..kata2 hikmat yg beri dorongan aku utk terus maju dlm hidup n sampai skrg ialah

Nothing Precious Except
Success Love Life

Alhamdulillah waktu kami shopping barang2 pertunangan dengan ma n abah..sume berjalan dgn lancar..sekarang semua gubahan hantaran,pelamin (i yg deko ok!), cincin (alee & aina)..cuma ada a few je yg belum hbs beli..xpe..nnt 27hb sempat lagi kami shoppa di KL..perasan berdebar smpai skrg x hilang..harap semua berjalan lancar dengan restui-Nya dan berkat doa daripada keluarga, sanak-saudara n teman2...

p/s:kepada kwn yg baca post di blog sy, mohon maaf sbb x jemput...mohon doa restu daripada kalian..insyaAllah kami akan jemput pada hari penyatuan kami..insyaAllah..doakan kami yew...

Aina Fathiah Zuhaidi, betul ke kamu akan menjadi tunangan kepada Alee Rahman Mat Yassim?

InsyaAllah..doakan kami

No comments: