Tuesday, April 3, 2012

Anak lembu

Aku rse hari ni hidup ak pling bmakna..nk thu sbb ape? Mcm ni story nyer..tgh hari td alee tbe2 msg ak..
ok ni dialog msg yg ktorg texting

alee: *** nk x laptop sony vaio..RM1700..kwn jual
aina: nk buat ape? mahalnye
alee: buat hantaran tunang la..
anak lembu besar ni ke boo?
aina: hahaha..knp nk laptop tu:
alee: sbb spec dye bgs..[tu je reason dye]
aina:xpyh la..duit tuk kawen pn blum ckup lg..tunang pn mcm kurang..
alee:xpe..nnt cukup la...
alee:lg 1, boo ingt nk bli ank lembu tuk majlis kahwin..taun dpn ckup taun dpn kembu dh bsar.
alee: so dh jimat..ank lmbu br brp je
aina: hahaha...lembu tuk sape?
alee:tuk mjlis kahwin la..
aina: majlis boo or lalink?
alee:2-2 la
aina: sape nk jage?
alee: lalink r...

dan lain2 msg..

point kt sini adalah ank lembu..serius aku terkedu n gelak besar blle dye mention ank lembu..ak x pnh tpikir smpai ke tahap tu...tp alee da pk ank lembu..timbul la 1 prasaan yg ak snediri x dpt nk bygkn betapa happy nyer aku ble ak rse dye sgt serius nk mengikat hubungan kami...

then da petang sikit aku call ma tuk bgth psl ni la tp ma xlh nk ckp panjang sbb nk ke hospital sbb makcik aku sakit then ma ckp ank 2 3 perkara nk discuss..time tu ak da rase lain mcm jeew..hopefully berita baik..lps induksi la aku call ma..skrg ni xlh nk call lg sbb nk exam tuk induksi..

lg 2 hari nk exam induksi tp sempat lg aku post dlm blog..nk tunjuk yg aku ni betapa excited psl ANAK LEMBU

InsyaAllah Alee, jika Allah merestui hubungan kita. kita akan disatukan dengan hubungan yang halal.ya Allah panjang kan lah hubungan kami dn kami doakan majlis pertunangan yang kami rancang akan berjalan dengan lancar dengan keredhaan dari Mu YaAllah...Amin...

Jom study tuk Pekeliling Perkhidmatan Amwam, Perintah Am,Perbendaharaan, Dasar pengurusan pejabat dan yg sewaktu dengannya sampai muntah ...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: