Tuesday, March 17, 2009

saddy day again + last 4 days im very hepi



ni pic last latest im b so hepi n cute.aftr dat day im sad bcoz im sick

knp saddy today?
Ntah la...maybe sbb selsema yg mkin worst n hidung btisu je..

Ari ni msuk lab,ak silap lngkah n ingt sample ak dlm round flask da sjuk.ak distill sample n sume btutup.dgn tkanan tggi sbb pnas.ak cabut flask hsil ak.ape lg mst la sample ak tpncut kuar dgn laju n sample yg pnasnyer 90 darjah celcius 2 tkena 2 jari kiri ak.time 2 hnya Tuhan sje th mcm mane pnas pedih n skityer jari ak.Alhamdulillah,dgn ubt dr bdn ak.jari ak hnya merah pedih n x melecur.hmpir sbhgian 2 jari ak kne..


Sedih tp xkn nk ltk mke m0ny0t ak.ni pic time ak hepi ngn polka radio ak..da lme ak x hepi n seCUTE tu lg...hehehe evrythng will be sad as l0ng as im sick.mama i miss u.tharu ble ma kte ank mak da bsar..ma im 22 now

1 comment:

Anonymous said...

aku ske beg polka ngko..actually aku pon ngah mencari tuk dibagi kat someone..mane ko beli? inform la aku..plez3x
anak ma x besa tp da tuer..hehehe..da 5 tahun jadik milik alee..erk? camtu boleh x? alee marah x ngko rase..alee, aku gurau je lau ko bace komen nie